Amaren eguna 2013 | Día de la madre 2013


Bai, badakit pasa dela. Oroigarri gisa idatzi nahi nuen soilik, ahaztea zaila izango den arren: atzo HEGAN EGIN NUEN!!!! Ezagutzen nauzuenok badakizue ez naizela oso ausarta eta alturek izugarrizko beldurra ematen didatela. Baina atzo, amaren eguna ospatzeko nire familiak  opari zirraragarri bat egin zidan: Sopelako hondartzen gainean hegan egiteko aukera, beldur horiei aurre eginez. Izugarri gustatu zitzaidan! Mila esker, maiteok!

Miren hegan egiten!

Sí, ya sé que fue ayer. Pero quería escribir este post como recordatorio, aunque difícilmente lo olvidaré. Ayer VOLÉ!!! (bueno, planeé, más bien). Quien me conoce sabe que no soy, ni de lejos, una intrépida aventurera y que las alturas me dan mucho miedo. Pero ayer, por sorpresa, mi familia me llevó a los acantilados de Sopelana a hacer frente a mi gran miedo. Y me encantó. Fue maravilloso. Muchísimas gracias!

Miren lur hartzen

P.S.: Añesek bertan geundela egin zuen marrazki hau, arkatzez soilik.

Añes

 

Ingek, berriz, gaur goizean beste hau, beti bezain koloretsu. Mila esker!

Inge

Un pensamiento en “Amaren eguna 2013 | Día de la madre 2013”

  1. zer da txori bat?hegazkin bat?…ez Miren da!!!
    A ze opari polita! Ez dakit nik kapaz izango nintzen salto egiteko… A ze esperientzia!

Responder

